مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 18:252021-07-25پزشكي

فعالان پویش رسانه ای موج چهارم کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند


طی مراسمی بعلت شرایط کرونایی با رعایت پروتکل های بهداشتی و تعداد محدود، از رسانه های فعال پویش رسانه ای موج چهارم کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد طی مراسمی بعلت شرایط کرونایی با رعایت پروتکل های بهداشتی و تعداد محدود، از رسانه های فعال پویش رسانه ای موج چهارم کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

دکتر پرویز یزدان پناه ضمن قدردانی از خدمات و همکاری اصحاب رسانه و مطبوعات در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی صحیح در بین مردم، گفت: امنیت و سلامت دو نیاز اساسی جامعه بشری است که بخش زیادی از آن در اختیار حکومت است.

وی اظهارکرد: هرچند مسئله سلامت بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است اما این دانشگاه تنها عهده دار حدود 30 درصد از سلامت جامعه بوده و 70 درصد دیگر به عملکرد دیگر سازمان ها و رفتار های مردم بستگی دارد.

وی ادامه داد: نقش رسانه ها و مطبوعات در فرهنگ سازی سلامت بسیار پررنگ، موثر و برجسته است که خوشبختانه در طی 19 ماه شیوع کرونا در کشور و استان، همکاری و همیاری بسیار خوب رسانه ها را شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان پویش رسانه ای موج چهارم کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

فعالان پویش رسانه ای موج چهارم کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند