مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 18:202021-07-25ورزشي

فتح زادگاه فرهاد بدست استقلال با درخشش متین کریم زاده!


نساجی که حکم بقایش در لیگ برتر را هفته قبل گرفته بود ، نیمه اول از استقلال پیش افتاد اما با گلی که در آخرین ثانیه های نیمه نخست خورد، از هم پاشید - در جریان هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر، دو تیم استقلال و نساجی به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 3 بر یک آبی پوشان پایتخت به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، گل های این بازی را وریا غفوری در دقایق 4+45 و 50 و متین کریم زاده در دقیقه 83 برای استقلال به ثمر رساندند و تک گل نساجی را کریم اسلامی در دقیقه 17 به ثبت رساند.

با این نتیجه استقلال با 56 امتیاز در جایگاه سوم جدول رقابت های لیگ باقی ماند و نساجی نیز با 32 امتیاز در رده دوازدهم جدول ماندنی شد.

نیمه اول دقایق ابتدایی این بازی توپ بیشتر در میانه میدان در جریان داشت و دو تیم در تلاش بودند راهی برای نفوذ به نیمه زمین یکدیگر پیدا کنند.

در دقیقه 4 بازی، استقلالی ها فرصتی برای تهدید دروازه نساجی داشتند، اما ضربه سر بابک مرادی روی سانتر وریا غفوری نتوانست دروازه نساجی را باز کند و دروازه بان حریف این توپ را مهار کرد.

کریم اسلامی در دقیقه 17 مسابقه توانست موفق شد دروازه استقلال را باز کند.

این بازیکن با حضور در محوطه جریمه آبی ها روی سانتر ارسالی از سمت راست موفق شد گل اول بازی را به نفع نساجی به ثمر برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح زادگاه فرهاد بدست استقلال با درخشش متین کریم زاده!

فتح زادگاه فرهاد بدست استقلال با درخشش متین کریم زاده!