مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 18:002021-07-25سياسي

استاندار کهگیلویه و بویراحمد درگذشت رییس بنیاد مسکن را تسلیت گفت


حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی درگذشت رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی درگذشت رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون خبر درگذشت خدمتگزار صدیق و پرتلاش، زنده یاد مهندس علیرضا تابش رییس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موجب تاسف و تاثر فراوان شد.

آن انسان وارسته و مردمی سال های متمادی از عمر شریف خود را صرف خدمت خالصانه و صادقانه به کشور و مردم به ویژه در مناطق کمتر برخوردار و محروم کرد.

خدمات ارزنده و حضور مکرر و پیگیری های دلسوزانه وی در جریان حادثه زلزله شهرستان دنا تا همیشه در اذهان این مردم ماندگار خواهد بود.

بدون شک مردم قدرشناس ایران و به ویژه مردم استان ما خدمات ارزشمند آن مرحوم به ویژه در ساخت مسکن محرومین را از یاد نخواهند برد.

اینجانب درگذشت آن انسان شایسته و پرتلاش را به خانواده مکرم و معزز وی، بستگان و همه همکاران گرامی و زحمتکش وی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تسلیت عرض نموده و از خدای بزرگ، غفران و رحمت واسعه برای آن فقید سعید و صبر و اجر برای بازماندگان ارجمند مسالت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد درگذشت رییس بنیاد مسکن را تسلیت گفت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد درگذشت رییس بنیاد مسکن را تسلیت گفت