مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 17:452021-07-25اجتماعي

لزوم استقرار تیم مطالعاتی برای تعیین عوامل رانش روستای تلخاب بدره


فرماندار بدره بر لزوم استقرار تیم مطالعاتی برای تعیین عوامل رانش روستای تلخاب بدره تاکید کرد.

- ، مسلم تیرافکن در جلسه ستاد مدیریت بحران بدره با حضور مسئولان استانی، با بیان اینکه روستای تلخاب با جمعیتی بالغ بر 700 نفر در مجاورت نیروگاه سیمره قرار دارد، تصریح کرد: لغزش های جبهه شمالی روستا در مناطق مسکونی و اراضی کشاورزی سالیان سال است که باعث ایجاد رعب و وحشت اهالی خصوصاً در فصول دارای بارندگی می شود.

وی افزود: بالا آمدن سطح سفره های زیرزمینی، جنس رسوبات رسی منطقه و عوامل تشدید کننده حرکات توده ای هر لحظه امکان خسارات جانی و مالی برای ساکنین روستا محتمل می سازد.

وی عنوان کرد: نظر به شرایط حساس موجود و نگرانی اهالی همچنین تاخیر در اعلام نتایج مطالعه گروه وزارت نیرو ضروری است که دستگاه های متولی بدون فوت وقت و در یک اقدام عاجل با استقرار تیم مطالعاتی ستاد بحران کشور نسبت به تعیین عوامل موثر در ایجاد حرکات توده ای برای برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم اقدام نمایند.

سرپرست فرمانداری بدره با اشاره به پیگیری های مکرر این مشکل در سالیان گذشته افزود: متاسفانه با وجود پیگیری های زیادی که از طریق مسئولین شهرستان و استان تاکنون اقدام خاصی صورت نگرفته و این موضوع ممکن است باعث خسارات جانی برای مردم و فاجعه انسانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استقرار تیم مطالعاتی برای تعیین عوامل رانش روستای تلخاب بدره

لزوم استقرار تیم مطالعاتی برای تعیین عوامل رانش روستای تلخاب بدره