مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 17:402021-07-25سياسي

نامه های هشدارآمیز آذری جهرمی به رییسی و قالیباف در مورد طرح مجلس برای اینترنت


آذری جهرمی وزیر ارتباطات تاکید کرده که این طرح به لحاظ محتوایی و با وجود احکام تکراری که با قوانین موجود داشته باعث تداخل در وظایف دولت از جمله اصلاح اساسنامه مصوب هیات وزیران می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محمدجواد آذری جهرمی در نامه ای به رییس مجلس و رییس جمهور آینده به جزییات کامل اشکالات طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی ، به صورت مشخص هشدار داده که اجرای طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی ضمن محدودسازی کاربران در دسترسی آزاد به اطلاعات، باعث کمرنگ شدن دولت در تصمیم گیری های فضای مجازی و همچنین حذف و بی اثر کردن وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهد شد.

به باور جهرمی اجرای این طرح خود معضلی جدید در اعتماد سازی به نظام حکمرانی فضای مجازی کشور را به دنبال خواهد داشت.

او در هر دو نامه از رییس جمهوری آینده و رییس مجلس خواسته است که طرح صیانت از کاربران در دولت سیزدهم و با حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه مجدد بررسی شود.

در یکی از نامه های محمد جواد آذری جهرمی به رییس مجلس، به مقدمه این طرح و اهداف طرح قانون حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی اشاره شده که برای حل مشکلاتی چون نابسامانی فضای مجازی علی رغم مطالبه صریح مقام رهبری، عدم صیانت از حرم و حیثیت شهروندان و فقدان حمایت لازم از حقوق و آزادی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه های هشدارآمیز آذری جهرمی به رییسی و قالیباف در مورد طرح مجلس برای اینترنت

نامه های هشدارآمیز آذری جهرمی به رییسی و قالیباف در مورد طرح مجلس برای اینترنت