مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 17:302021-07-25سياسي

اعضای شورای شهر باید به مردم پاسخگو باشند


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: اعضای شورای شهر باید به مردم پاسخگو باشند و تمام تلاش خود را برای کسب رضایت خداوند و مردم به کار گیرند.

- ، علی حدادی یکشنبه در دیدار با اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر گلسار اظهار کرد: مردم با حضور در انتخابات نشان دادند پای نظام و انقلاب اسلامی مانده اند.

وی بیان کرد: به پاس قدردانی از این حضور علاوه بر تمامی مسئولان، منتخبین نیز باید به طور ویژه و به دور از حواشی پیگیر رفع مشکلات و رسیدگی به امور مردم باشند و از کرامت آنها صیانت کنند تا بتوانند حقوق شهروندی را پاس بدارند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس تصریح کرد: اعضای شورای شهر باید به مردم پاسخگو باشند و تمام تلاش خود را برای کسب رضایت خداوند و مردم به کار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم های اعضای شورای شهر باید شفاف باشد و انتخاب شهردار با دقت بالایی انجام شود، همچنین روحیه مردمی و پاسخگویی را در خود حفظ کنند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: تقویت روحیه جهادی و تفکر انقلابی راه حل تمام مشکلات امروز جامعه است.

وی با بیان اینکه شورای شهر نهادی مردمی برای اداره شهر به دست تمامی مردم است، متذکر شد: اعضای شورای شهر باید آیینه تمام عیار اراده و فعل شهروندان در اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای شهر باید به مردم پاسخگو باشند

اعضای شورای شهر باید به مردم پاسخگو باشند