مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 16:052021-07-25اقتصادي

گذر از فصل تابستان نیازمند مدیریت مصرف آب و برق است


مدیرعامل شرکت توزیع برق کردستان تغییر ذهنیت و نگرش مردم در زمینه الگوهای مصرف انرژی را ضروری برشمرد و گفت: گذر از فصل گرم تابستان نیازمند مدیریت صحیح مصرف آب و برق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، هیوا لهونیان عصر امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی مدیریت در این مدت از شهروندان خواست تا جایی که امکان دارد صرفه جویی کنند و از استفاده وسایل برقی غیرضروری اجتناب کنند.

وی یادآور شد: پیش بینی شده است در این سه روز سه درجه دمای هوا افزایش می یابد و هزار و 500 مگاوات به مصرف برق کشور اضافه می شود.

لهونیان تغییر ذهنیت و نگرش مردم در زمینه الگوهای مصرف انرژی را ضروری برشمرد و گفت: گذر از فصل گرم تابستان نیازمند مدیریت صحیح مصرف آب و برق است.

وی ایجاد آسایش، رفاه و خدمات رسانی به مردم و کاهش آسیب به مردم را دغدغه شرکت توزیع دانست و افزود: بازه های زمانی محلات در فیلدرهایی که خاموشی داریم اعلام می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کردستان حفظ پایداری شبکه، ایجاد آسایش و رفاه مردم و محدودکردن خاموشی در بخش خانگی را نیازمند همراهی و همکاری تمام بخش های جامعه دانست.

لهونیان مدیریت مصرف برق را نیازمند همراهی و همکاری همه ادارات و بانک ها و سازمان ها دانست و گفت: صنعت برق به دلیل همکاری با سازمان صمت سرمایه گذاری در به سمت منابع تجدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذر از فصل تابستان نیازمند مدیریت مصرف آب و برق است

گذر از فصل تابستان نیازمند مدیریت مصرف آب و برق است