مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 14:402021-07-25اقتصادي

8 درصد قبوض آب بهای اصفهانی ها مشمول معافیت پرداخت شد


مدیر دفتر خدمات مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در 6 ماهه اول سال از مجموع 4 میلیون و 570 هزار قبض آب بهای صادر شده، 370 هزار قبض مشمول معافیت پرداخت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی آبفا، میثم اعلایی اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح آب امید در تاریخ یکم دی ماه سال گذشته تا پایان خرداد سال جاری، مبلغ 13 میلیارد ریال در قالب طرح ملی آب امید به مشترکان تخفیف داده شده است.

مدیر دفتر خدمات مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان افزود: در قالب این طرح، مشترکان مسکونی با متوسط مصرف کمتر از 5 مترمکعب در ماه مشمول معافیت از پرداخت صورتحساب آب بها می شوند.

وی اجرای طرح آب امید را فرصتی برای بهینه سازی فرهنگ مصرف بین مشترکان دانست و گفت: هدف اصلی از اجرای این طرح حمایت از حقوق مصرف کنندگان، برقراری عدالت اجتماعی و مدیریت مصرف آب است.

اعلایی با بیان اینکه در قالب این طرح، مشترکان مسکونی بر اساس متوسط مصرف ماهانه به 4 دسته تقسیم می شوند، عنوان کرد: دسته اول مشترکان کم مصرف با متوسط مصرف ماهانه تا 5 متر مکعب، دسته دوم با عنوان مشترکان خوش مصرف با متوسط مصرف بین 5 تا 14 متر مکعب، دسته سوم مشترکان پر مصرف با متوسط مصرف بیش از الگو 14 متر مکعب تا 2 برابر الگو و دسته چهارم مشترکان بد مصرف با میزان مصرف بالاتر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 درصد قبوض آب بهای اصفهانی ها مشمول معافیت پرداخت شد

8 درصد قبوض آب بهای اصفهانی ها مشمول معافیت پرداخت شد