مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 14:152021-07-25اقتصادي

میانه، اردبیل را به راه آهن وصل می کند


مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل گفت : همه تلاش ما این است بتوانیم تا پایان سال جاری راه آهن اردبیل - میانه را به اتمام برسانیم تا مردم استان اردبیل از امکانات ریلی استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، خیرالله خادمی، معاون برنامه ریزی می کنیم تا بتوانیم به مرحله اتمام کار برسیم.

وی در ادامه از باقی ماندن قسمتی از ابنیه فنی محور به دلیل صعب العبور بودن آن مسیر گفت و افزود: قراردادی با پیمانکاران جدید بسته شده که امروز پیشرفت فیزیکی اش حدود 70 درصد است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: مسیر بحرانی ما تامین ریل است.

اگر بخواهیم تا پایان سال زمانبندی پروژه را داشته باشیم.

به این ترتیب از سایر امکاناتی که وجود داشت پیگیری شد که ریل آن مسیر نیز از راه آهن جمهوری اسلامی تامین شود تا بتوانیم هم بخشی از منابع مالی را از این طریق داشته و بتوانیم تمام گرفتاری ها و یا زمانبندی که برای ریل داریم را فراهم کنیم.

وی گفت : تاکنون نزدیک به 2600 میلیارد تومان در سنوات مختلف در این پروژه هزینه شده است و ارزش به روز شده بالای 7500 میلیارد تومان است.

خادمی اضافه کرد: با توجه به حجم ریالی که برای پروژه هزینه شده و نوع کار مهندسی که صورت می گیرد نزدیک به 35 کیلومتر از مسیر، تونل و گالری است و نزدیک به 3 و نیم کیلومتر آن پل های بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانه، اردبیل را به راه آهن وصل می کند

میانه، اردبیل را به راه آهن وصل می کند