مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 13:452021-07-25اجتماعي

توسعه فضاهای آموزشی جزیره کیش در دستور کار منطقه آزاد


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن بازدید از اداره آموزش و پرورش و بخش های مختلف برخی از مدارس کیش، توسعه فضاهای آموزشی را زمینه ساز ارائه خدمات باکیفیت به دانش آموزان و یک مؤلفه مهم در جلوگیری از افت تحصیلی در مدارس این منطقه عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، جعفر آهنگران رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن بازدید از اداره آموزش و پرورش و بخش های مختلف برخی از مدارس کیش، بر اهمیت و جایگاه ارزشمند نقش معلم و توسعه فضاهای آموزشی در این منطقه تاکید کرد.

وی در ابتدا با حضور در اداره آموزش و پرورش جزیره، در جریان تجهیزات آموزشی و سیستم های سرمایشی این مجموعه قرار گرفت و برنامه ریزی مدون و انتخاب پیمانکار مربوطه به منظور فراهم کردن فضای مناسب آموزشی را از اولویت های این اداره برشمرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین در بازدید از مدارس پروین اعتصامی، خوارزمی و امام خمینی جزیره کیش توسعه فضاهای آموزشی را زمینه ساز ارائه خدمات با کیفیت به دانش آموزان و یک مولفه مهم در جلوگیری از افت تحصیلی در مدارس این منطقه عنوان کرد.

پرویز حیدری راد رییس اداره آموزش و پرورش کیش نیز با اشاره بر ضرورت توسعه فضاهای آموزشی جزیره در پی افزایش دو برابری جمعیت دانش آموزی این منطقه؛ فضای بسته متوسطه جزیره کیش را ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فضاهای آموزشی جزیره کیش در دستور کار منطقه آزاد

توسعه فضاهای آموزشی جزیره کیش در دستور کار منطقه آزاد