مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 13:202021-07-25سياسي

رییس دادگستری و دادستان شاهرود معرفی شدند


طی مراسمی رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب  شهرستان شاهرود عصر امروز با حضور  امام جمعه، فرماندار شاهرود، رییس کل دادگستری استان و برخی مسؤولان استانی و شهرستانی در سالن جلسات دادگستری برگزار شد.

با حکم رییس قوه قضاییه، احمد مطهری نسب به عنوان رییس دادگستری و رضی پارسامنش به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود منصوب شدند.

در بخشی از حکم انتصاب ریاست دادگستری احمد مطهری نسب آمده است: احتراماً به موجب این حکم به سمت رییس شعبه اول دادگاه عمومی(حقوقی) و رییس دادگستری شهرستان شاهرود منصوب می شوید.

در ادامه این حکم انتصاب بیان شده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و  مسؤولیت های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومان و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، تا پیش از این روح الله اسماعیلیان و عبدالجواد پارسافر عهده دار این سمت بودند که خدمت خود را به عنوان قاضی شعب تجدید نظر استان سمنان ادامه خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دادگستری و دادستان شاهرود معرفی شدند

رییس دادگستری و دادستان شاهرود معرفی شدند