مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 13:202021-07-25سياسي

ضرورت توجه به ابعاد مختلف دهه ولایت


دهه ولایت یادآور این حقیقت است که شما موالیان اهل بیت هرچه می توانید خودتان را پاک و طاهر کنید و این اثر بتواند از وجود شما به دیگران نیز منتقل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار تقی پور، مدیرکل و معاونان و مسئولان آموزش فنی و حرفه ای استان قم که ظهر امروز به مناسبت هفته ملی مهارت و روز ملی کارآفرینی در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت اظهار کرد: ولایت یک عرصه و حوزه اعتقادی دارد که مربوط به اندیشه و باور و قلب و روح انسان است که اگر در این ظرف قرار نگیرد در عمل هرچه هم که انسان تابع ولی امر باشد، اثر و نتیجه واقعی را نخواهد داشت.

وی بابیان این که ولایت باید بر اساس باور و پذیرش قلبی باشد و با اکراه نمی شود کسی را به عنوان موالی اهل بیت(ع) قبول کرد، گفت: انسان باید قلباً بفهمد و برای درک این معنا باید پاکیزه باشد، چراکه در قلب مریض ولایت مستقر نخواهد شد.

ولایت در قلب پاک و طاهر می ماند و برای قلبی که تزکیه نشده باشد، کارساز نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: دهه ولایت یادآور این حقیقت است که شما موالیان اهل بیت هرچه می توانید خودتان را پاک و طاهر کنید و این اثر بتواند از وجود شما به دیگران نیز منتقل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به ابعاد مختلف دهه ولایت

ضرورت توجه به ابعاد مختلف دهه ولایت