مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 12:552021-07-25سياسي

فرمانده کل سپاه: ناامن کردن مرزهای کشورهای اسلامی استراتژی همیشگی دشمنان است


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ناامن کردن مرزهای کشورهای اسلامی به ویژه مرزهای ایران، استراتژی همیشگی دشمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سرلشکر خاطرنشان کرد: کردستان سرزمین لاله های خونرگ وطن ایران است.

سردار سلامی عنوان کرد: امروز حافظان امنیت و آرامش مردم در ارتفاعات سرزمین کردستان مستقر هستند تا از آبرو، امنیت، آرامش و رفاه این مردم دفاع کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: خداوند تبارک و تعالی به مردم و رزمندگان آنها توفیق عنایت کند که بتوانند راهی را که شهدا همواره کرده اند ادامه دهند و پرچم ها علی الابد سرفراز باقی بماند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد امنیت کردستان هم گفت: الحمدولله کردستان مثل همه نقاط کشور از امنیت کامل برخوردار است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: هم مردم حافظ امنیت هستند و هم رزمندگانی که از نیروهای مختلف در مناطق مرزی و غیرمرزی حضور دارند و ماموریت های خود را به نحو احسن انجام می دهند.

وی در پایان سخنانش گفت: استراتژی همیشگی دشمنان و بیگانگان این است که مرزهای کشورهای اسلامی از جمله مرزهای ایران را ناامن کنند، اما در هر صورت مرزهای ما امن و بااقتدار است و جوانان ایران اسلامی با اقتدار ایستاده و مشکلی وجود ندارد و دشمنان مثل همیشه آرزوهایشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل سپاه: ناامن کردن مرزهای کشورهای اسلامی استراتژی همیشگی دشمنان است

فرمانده کل سپاه: ناامن کردن مرزهای کشورهای اسلامی استراتژی همیشگی دشمنان است