مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 12:502021-07-25سياسي

نماینده مجلس: برجام امضا نشود، قیمت ها قابل کنترل نخواهد بود


اعظمی ساردویی، عضو کمیسیون کشاورزی گفت: مطمئن باشید اگر دولت آقای رییسی تمهیداتی انجام ندهد، به ویژه تامین و توزیع به موقع نهاده های دامی، تا شب عید ما مشکل گرانی مرغ را خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، ذبیح الله اعظمی ساردویی نماینده مجلس یازدهم، درباره وضعیت آب کشور و اتفاقات خوزستان اظهار داشت: وضعیت خشکسالی و کاهش نزولات آسمانی که اکنون می بینیم در پنجاه سال اخیر بی سابقه بوده است، به طوری که سدهای ما منفی 49 ورودی و منفی 25 ذخیره داشتند پس اوضاع مان در ذخیره آب پشت سدها خوب نیست.

همچنین متوسط بارندگی در سراسر کشور به ویژه در جنوب استان کرمان که 200 تا 250 میلیمتر بارندگی بوده به کمتر از 50 میلیمتر رسیده است، این فاجعه است؛ استان خوزستان نیز از این شرایط مستثنی نیست.

وی با بیان اینکه مشکل این است که تاکنون در این حوزه مدیریت راهبردی نداشتیم، ادامه داد: چندین جلسه با وزیر نیرو، معاونان وی و متخصصان این حوزه داشته و آن ها را به کمیسیون کشاورزی دعوت و مسائل را بررسی کرده ایم، در برخی قسمت ها نتایج خوب بوده و در برخی قسمت ها نه؛ به طوری که معاون وزیر نیرو عنوان کردند که در تابستان در بخش کشاورزی مشکل خواهیم داشت که اکنون با آن مواجه شده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: برجام امضا نشود، قیمت ها قابل کنترل نخواهد بود

نماینده مجلس: برجام امضا نشود، قیمت ها قابل کنترل نخواهد بود