مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 12:252021-07-25اقتصادي

حمایت دستگاه قضا از مجتمع صنعتی واگن سازی در زرند/بهبودی در وضعیت کارگران


دستگاه قضایی به موقع برای حل مشکلات مجتمع صنعتی واگن سازی در زرند ورود پیدا کردند و اعلام کردیم هرگونه مشکلی در سطح استان در بین واحدهای تولیدی باشد آماده حمایت هستیم.

- یدالله موحد امروز در حاشیه بازدید از مجتمع صنعتی واگن سازی زرند در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این حجم از ظرفیت در شهرستان زرند برای تولید انواع واگن ها جای شگفتی است و ظرفیت و زیرساخت بالایی برای تولید محصولات متنوع دیگری نیز وجود دارد و این محصول تلاش و مجاهدت و اقدامات وسیع بوده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه 230 نفر نیروی متخصص، شاغل در این مجتمع هستند و غیرمستقم هم فرصت های شغلی زیادی ایجاد کرده است، عنوان داشت: شایسته است همه کسانی که می توانند مخصوصا مجتمع های بزرگ صنعتی و معدنی در کشور از این محصولات استقبال کنند و جفا به توانمندی و متخصصین بخش صنعتی است که از این تولید استفاده نشود و بعضا واگن های دست دوم از خارج وارد کشور شود.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه ما حمایت است اینکه بازار رونق پیدا کند و محصولات مورد استفاده قرار گیرد و منابع مالی مجتمع تامین شود تا خطوط تولید جدید نیز راه اندازی شود، تصریح کرد: طبق بررسی صورت گرفته و توضیحات در این مجتمع، همکاران قضایی هم از بخش کارگری حمایت های لازم را داشتند و در وضعیت کارگران ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دستگاه قضا از مجتمع صنعتی واگن سازی در زرند/بهبودی در وضعیت کارگران

حمایت دستگاه قضا از مجتمع صنعتی واگن سازی در زرند/بهبودی در وضعیت کارگران