مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 12:252021-07-25اقتصادي

1300 کولر گازی بین مددجویان استان بوشهر توزیع می شود


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: هزار و 331 دستگاه کولر گازی به مناسبت عید امامت و ولایت بین مددجویان و نیازمندان استان بوشهر توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا میری بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه امامت و ولایت اظهار داشت: در عید قربان هزار و 341 رأس دام سبک و سنگین ذبح شد و گوشت آن بلافاصله در بین نیازمندان توزیع شد.

وی از افزایش 57 درصدی ذبح و قربانی دام در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: 91 درصد از خانوارهای تحت حمایت در روز عید قربان از گوشت گرم برخوردار شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر به برنامه های دهه امامت و ولایت اشاره کرد و افزود: توزیع یک هزار و 331 دستگاه کولر گازی شروع شده است که تا روز عید غدیر ادامه دارد.

وی از توزیع 250 فقره جهیزیه در روز عید غدیر میان نوعروسان تحت حمایت خبر داد و اضافه کرد: به همین مناسبت 28 واحد مسکونی به ارزش ساخت هر واحد یک میلیارد و 500 میلیون ریال تحویل خانوارهای نیازمند می شود.

میری با اشاره به توزیع 30 هزار پرس غذای گرم با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی ادامه داد: فضای سازی محیطی، برگزاری مسابقات فرهنگی، حامی یابی برای ایتام از دیگر برنامه های این ایام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1300 کولر گازی بین مددجویان استان بوشهر توزیع می شود

1300 کولر گازی بین مددجویان استان بوشهر توزیع می شود