مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 12:152021-07-25اقتصادي

اختصاص 230 میلیارد تومان برای کارآفرینی نیازمندان ایلام


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام از اختصاص 230 میلیارد تومان برای کارآفرینی نیازمندان ایلام طی سال جاری خبر داد.

- ایلام-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام از اختصاص 230 میلیارد تومان برای کارآفرینی نیازمندان ایلام طی سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قنبر موسی نژاد بعدازظهر یکشنبه در نشست کارگروه اشتغال استان ایلام که با حضور معاون اقتصادی استاندار ایلام، مدیران بانک ها و تعدادی از مدیران دیگر دستگاه ها برگزار شد گفت: در حالی که میزان اعتبارات اشتغال این نهاد از محل منابع تبصره 16 سال گذشته 119 میلیارد تومان بوده است امسال این مبلغ به بیش از 230 میلیارد تومان رسیده است.

وی به لزوم همکاری بیشتر بانک های این استان در زمینه ایجاد اشتغال برای نیازمندان اشاره کرد و گفت: مشکلات ضمانت بانکی و برخی ضوابط سختگیرانه در این زمینه همچنان یکی از محدودیت ها و موانع در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان و نیازمندان است که انتظار داریم بانک ها در زمینه ضمانت بانکی همکاری بیشتری داشته باشند.

موسی نژاد به تجربیات موفق این نهاد در زمینه اشتغال مددجویان اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در تلاش هستیم برنامه های اشتغال امداد استان حداکثر تا پایان آذرماه عملیاتی شوند و کمیته امداد به همه تعهدات خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 230 میلیارد تومان برای کارآفرینی نیازمندان ایلام

اختصاص 230 میلیارد تومان برای کارآفرینی نیازمندان ایلام