مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 12:102021-07-25اقتصادي

کاهش 79 درصدی آب «خرم رود» / شرایط در ماه های پیش رو سخت تر می شود


فرماندار مرکز لرستان با اشاره به کاهش 79 درصدی آب رودخانه «خرم رود» گفت: با این روند خشکسالی و مصرف منابع آبی شرایط در ماه های پیش رو سخت تر می شود.

- ، جعفر طولابی امروز یکشنبه در شورای هماهنگی مدیریت بحران و شورای حفاظت از منابع آب شهرستان خرم آباد با اشاره به کاهش 68 درصدی آب رودخانه کاکارضا نسبت به سال گذشته، گفت: همچنین طی مدت مشابه شاهد کاهش 79 درصدی آب رودخانه خرم آباد و پایین رفتن سطح آب های زیرزمینی هستیم.

وی عنوان کرد: پدیده خشکسالی پیامدهای مختلفی در ابعاد اقتصادی و اجتماعی در شهرستان به دنبال داشته، ضمن اینکه خسارات مالی فراوانی نیز متوجه کشاورزان و دامداران شده است.

کشت بی رویه و غیرمجاز محصولات آب دوست فرماندار مرکز لرستان بیان داشت: شرایط فعلی را با بهره گیری از امکانات و ظرفیت های موجود باید مدیریت کرد تا مشکلات به کمترین میزان خود برسند.

طولابی با اشاره به کم کاری برخی دستگاه های اجرایی در راستای اجرای مصوبات سال گذشته شورای حفاظت از منابع آبی شهرستان، افزود: امروز در بخش کشاورزی شاهد مسائلی همچون کشت بی رویه و غیرمجاز محصولات آب دوست در سطح بخش هایی از شهرستان هستیم که اگر مصوبه های جلسات قبلی اجرایی می شد، اکنون مشکلات کمتری را شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 79 درصدی آب «خرم رود» / شرایط در ماه های پیش رو سخت تر می شود

کاهش 79 درصدی آب «خرم رود» / شرایط در ماه های پیش رو سخت تر می شود