مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 12:002021-07-25اقتصادي

توزیع 11 دستگاه همودیالیز در گیلان


در راستای نوسازی و بهسازی ناوگان تجهیزات درمانی در گیلان، 11 دستگاه همودیالیز با اعتبار بالغ بر سه میلیارد تومان در بیمارستان های استان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ظهر امروز 11 دستگاه همودیالیز با اعتبار بالغ بر سه میلیارد تومان در بین پنج بیمارستان استان توزیع شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حاشیه توزیع 11 دستگاه همودیالیز با بیان اینکه افزایش کمی و کیفی دستگاه همودیالیز یکی از اساسی ترین نیاز در مراکز درمانی گیلان بوده، اظهار کرد: طی دو سال اخیر تمام تمرکز خود را در جهت توسعه فضای فیزیکی و تجهیزاتی به کار گرفته ایم که نمونه ای از آن ها، راه اندازی بیش از 10 دستگاه CT اسکن، 17 دستگاه اکسیژن ساز و یا استقرار دستگاه های همودیالیز بوده است.

ارسلان سالاری با بیان اینکه استقرار و توسعه تجهیزات تشخیصی و درمانی باید به عنوان یک اصل در دانشگاه علوم پزشکی گیلان دنبال شود، افزود: در کنار مسن بودن فضای فیزیکی در بخش بهداشت و درمان، بخش اعظمی از ناوگان تجهیزات بهداشتی و درمانی نیز در استان فرسوده و مستهلک بوده و مستلزم بهسازی و نوسازی هستند.

وی با بیان اینکه مجموعاً 84 دستگاه دیالیز در کشور توزیع شده، گفت: خوشبختانه با پیگیری های مستمر توانستیم 11 دستگاه همودیالیز را برای ارائه خدمات درمانی مطلوب و باکیفیت به مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 11 دستگاه همودیالیز در گیلان

توزیع 11 دستگاه همودیالیز در گیلان