مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 11:502021-07-25پزشكي

تزریق بیش از 144 هزار دُز واکسن کرونا در کردستان


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تاکنون 144 هزار و 696 دُز واکسن کرونا در کردستان در قالب نوبت اول و دوم برای گروه های هدف تزریق شده است.

- ایسنا/کردستان معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تاکنون 144 هزار و 696 دُز واکسن کرونا در کردستان در قالب نوبت اول و دوم برای گروه های هدف تزریق شده است.

ابراهیم قادری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از آغاز اجرای طرح واکسیناسیون کرونا تاکنون 15 پارت واکسن به استان اختصاص یافته و گروه های هدف آن را دریافت نموده اند.

وی با بیان اینکه تا این لحظه 144 هزار و 696 دُز واکسن کرونا در استان در قالب نوبت اول و دوم تزریق شده است، افزود: روند تزریق واکسیناسیون طی روزهای آینده بیشتر خواهد شد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه بر اساس آخرین آمار تا کنون 99 هزار و 350 نفر در کردستان در قالب نوبت اول در مقابل کرونا واکسینه شده اند ، افزود: 45 هزار و 346 نفر نیز واکسن نوبت دوم را دریافت کرده اند.

قادری با ذکر اینکه واکسیناسیون با تداوم طرح شهید سلیمانی با شدت بیشتری انجام می شود، یادآور شد: تزریق واکسن کرونا به گروه های هدف در استان همچنان ادامه دارد و از مردم انتظار می رود که در موعد مقرر برای دریافت واکسن به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق بیش از 144 هزار دُز واکسن کرونا در کردستان

تزریق بیش از 144 هزار دُز واکسن کرونا در کردستان