مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 11:402021-07-25پزشكي

12 درصد از جامعه هدف ملایر واکسینه شدند


رییس مرکز بهداشت و درمان ملایر با بیان اینکه 197 هزار و 847 نفر جمعیت هدف شهرستان باید واکسینه شوند گفت: 12 درصد از جامعه هدف ملایر واکسینه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر  نیکو امجدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان ملایر تزریق واکسن در نوبت اول و 9 هزار دُز در هر دو نوبت تزریق شده است تصریح کرد: پنج مرکز واکسیناسیون شامل بیمارستان فخریه از ساعت 15 تا 19 ، مرکز ولیعصر در بلوار ولیعصر جنب مسجد انصارالحسین(ع)، مرکز تجمیع باشگاه کارگران در خیابان نیروی هوایی ،مرکز باباطاهر در خیابان قائم مقام، کوچه محمدی و مرکز خودرویی خاتم الانبیا در جاده سلامت آماده واکسیناسیون گروه های هدف است.

امجدی اضافه کرد: مردم می توانند پس از ثبت نام از طریق سایت salamat.

gov.

ir و دریافت پیامک، برای تزریق واکسن به این مراکز مراجعه کنند.

وی بیان کرد: در صورتی که هرچه سریع تر جمعیت هدف اعلامی توسط وزارت بهداشت واکسینه شوند، به سراغ گروه های سنی پایین تر می رویم بنابراین از مردم می خواهیم هر چه سریعتر به مراکز واکسیناسیون مراجعه واکسن را تزریق کنند.

رییس مرکز بهداشت ملایر با اشاره به اینکه خوشبختانه واکسن به اندازه کافی برای گروه های هدف وجود دارد، گفت: در حال حاضر دو واکسن سینوفارم چین و کووبرکت برای تزریق در مراکز واکسیناسیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 درصد از جامعه هدف ملایر واکسینه شدند

12 درصد از جامعه هدف ملایر واکسینه شدند