مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 11:352021-07-25پزشكي

سمینار کاربرد سلول های بنیادی در درمان ناباروری برگزار می شود


سمینار کاربرد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در درمان ناباروری 14 و 15 مرداد ماه برگزار می شود.

- به نقل از پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی-ابن سینا، این پژوهشگاه وبیناری با موضوع کاربرد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در درمان ناباروری برگزار می کند.

دکتر سمیه کاظم نژاد، جنین شناس، عضو هیئت علمی پژوهشگاه ابن سینا و دبیر علمی این سمینار گفت: طبق آمارهای موجود، حدود پانزده تا بیست درصد از زوج های کشور با مشکل ناباروری مواجه اند؛ تا حدودی به مدد پیشرفت های حاصل در حوزه فناوری های کمک باروری، بخش عمده ای از زوج های نابارور از درمان مؤثر بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه هنوز بسیاری از زوج ها مشکلاتی در این خصوص دارند، افزود: سلول درمانی یکی از روش های نوین و امیدبخشی است که می تواند به کمک این دسته از زوج های نابارور بیاید و شانس بارداری آنها را افزایش دهد.

وی درباره اهداف برگزاری سمینار کاربرد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در درمان ناباروری گفت:هدف اصلی برگزاری این سمینار معرفی پیشرفت ها و دستاوردها در درمان ناباروری در ایران و جهان است.

دبیر علمی این سمینار در ادامه افزود: خوشبختانه دانشمندان و پژوهشگران کشور ما نیز در حوزه سلول درمانی دستاوردهای درخشانی داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمینار کاربرد سلول های بنیادی در درمان ناباروری برگزار می شود

سمینار کاربرد سلول های بنیادی در درمان ناباروری برگزار می شود