مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 10:552021-07-25بين الملل

حمله داعش به یک ایست وبازرسی در غرب عراق؛ 3 سرباز کشته شدند


یک منبع مسئول در الانبار خبر داد که عناصر داعش به یک ایست وبازرسی در غرب این استان حمله کردند که در پی آن سه سرباز کشته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع مسئول در الانبار واقع در غرب عراق از حمله عناصر تروریستی داعش خبر داد.

وی به پایگاه خبری بی سابقه ای برای جلوگیری از چنین حملاتی، صورت گرفت.

در همین ارتباط، عناصر داعش 12 تیر ماه گذشته با حمله به سد حدیثه در 10 کیلومتری روستای السکران در غرب الانبار باعث شهادت 4 نفر شدند.

این حملات در حالی صورت می گیرد که نیروهای سازمان الحشد الشعبی به همراه سایر نیروهای امنیتی عراق در حال مبارزه با عناصر داعش هستند.

در کنار مبارزه این نیروها با داعش، جنگنده های آمریکایی به مواضع حشد الشعبی در الانبار حمله کردند؛ اقدامی که در حمایت آشکار از عناصر داعش است.

پس از این حملات، علی الموسوی فرمانده تیپ 39 سازمان الحشد الشعبی عراق تأکید کرد که نیروهای الحشد الشعبی به نیروهای آمریکایی فرصت نخواهند داد که مناطق مرزی عراق با سایر کشورها را به مراکز پرورش تروریست یا بر هم زدن امنیت در این کشور تبدیل کنند .

این فرمانده الحشد تصریح کرد، آمریکا در پی ایجاد هرج ومرج در عراق و بازگرداندن این کشور به عقب است؛ به ویژه اینکه نیروهای این کشور در صحرای اردن مستقر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله داعش به یک ایست وبازرسی در غرب عراق؛ 3 سرباز کشته شدند

حمله داعش به یک ایست وبازرسی در غرب عراق؛ 3 سرباز کشته شدند