مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 10:452021-07-25سياسي

فعالیت بیش از 3500 گروه جهادی در فارس


رییس بسیج سازندگی سپاه فجر فارس از فعالیت بیش از 3500 گروه جهادی در فارس خبر داد و گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز دیدار رهبری با گروه های جهادی در سال 98، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اسماعیل قزل سفلی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت سالروز دیدار رهبری با فعالیت جهادی در سال 98 و پیام ایشان اظهار داشت: در سال 98 در استان 49 گروه جهادی فعال بود که امروز بیش از سه هزار و 500 گروه جهادی از 42 هزار گروه جهادی کل کشور متعلق به فارس است.

وی با اشاره به وظیفه سپاه و دولت در حمایت از گروه های جهادی گفت: در قالب چهار راهبرد، بستر حضور جوانان را در شهرستانی و استانی در سطوح مختلف در حال انجام است.

وی با بیان اینکه راهبرد سوم پشتیبانی از گروه های جهادی می باشد، تصریح کرد: طبق گفته صریح مقام معظم رهبری، ساماندهی و اعزام گروه های جهادی برعهده بسیج و پشتیبانی وظیفه دولت می باشد که ما وظیفه خود را تسهیلگری و پشتیبانی دقیق تر و بهتر می دانیم.

این مقام مسئول یکی از محورهای پشتیبانی را پیگیری مسائل حقوقی و احکام ماموریتی عنوان کرد و افزود: فعال کردن کارگروه های بسیج سازندگی در سطح استان به ریاست استاندار و در سطح شهرستان ها به ریاست فرماندار از دیگر برنامه های ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 3500 گروه جهادی در فارس

فعالیت بیش از 3500 گروه جهادی در فارس