مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 10:402021-07-25بين الملل

کاهش محبوبیت جو بایدن


بر اساس جدیدترین نظرسنجی انجام شده از سوی موسسه گالوپ، میزان محبوبیت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در حالی که در نظرسنجی قبلی 56 درصد بود به 50 درصد تنزل پیدا کرده که یک میزان پایین جدید ثبت شده برای محبوبیت او محسوب می شود.

- بر اساس جدیدترین نظرسنجی انجام شده از سوی موسسه گالوپ، میزان محبوبیت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در حالی که در نظرسنجی قبلی 56 درصد بود به 50 درصد تنزل پیدا کرده که یک میزان پایین جدید ثبت شده برای محبوبیت او محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه بیزینس اینسایدر، این نظرسنجی جدید که در بردارنده این کاهش شش درصدی محبوبیت بایدن نسبت به نظرسنجی ماه ژوئن است، با پرسش از 1007 بزرگسال آمریکایی در فاصله ششم تا 21 ژوییه انجام شده است.

در این نظرسنجی جدید، 45 درصد از پاسخگویان نیز گفتند که عملکرد جو بایدن را تایید نمیکنند در حالی که پنج درصد هم گفتند که نظری ابراز نمی کنند.

در حالی که بایدن همچنان از محبوبیتی چشمگیر معادل 90 درصد در میان دموکراتها برخوردار است ، میزان تایید او در میان مستقل ها به 48 درصد در این نظرسنجی جدید تنزل پیدا کرده که برای نخستین بار به زیر 50 درصد از زمان آغاز ریاست جمهوری او رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش محبوبیت جو بایدن

کاهش محبوبیت جو بایدن