مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 10:202021-07-25سياسي

دنبال تخریب و تضعیف مسئولان در تریبون نماز جمعه نیستیم/حضور ضعیف مدیران در نماز جمعه


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق مصوبه ستاد کرونا، نماز جمعه در تمام پایگاه ها برگزار و تعطیلی نماز جمعه نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی در نشست خبری به مناسبت 5 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 58، مرحوم آیت الله طالقانی در پیشنهادی به حضرت امام(ره) خواستار راه اندازی نماز جمعه در کشور شد، حضرت امام هم این ماموریت را به خود آقای طالقانی واگذار کردند و اولین نماز جمعه 5 مرداد سال 58 در دانشگاه تهران اقامه شد.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تشکیل شورای سیاست گذاری ائمه جمعه افزود: در حال حاضر 900 پایگاه نماز جمعه در سراسر کشور وجود دارد و نماز جمعه در این پایگاه ها اقامه می شود.

وی در ادامه سخنان خود گفت: شبهه ای در خصوص خطبه دوم نماز جمعه ایجاد شده، برخی تصور می کنند خطبه دوم نماز جمعه ساماندهی شده است و مطلبی به ائمه جمعه می دهند که در خطبه های نماز مطرح کند، ائمه جمعه در مسئله خطبه ها آزاد هستند، کسی مطلب ارائه نمی دهد و خود ائمه جمعه به مسائل و مطالب روز اشاره می کنند.

وی با بیان اینکه تا سال 89، 3 پایگاه نماز جمعه در سطح استان برپا بود، افزود: در زمان حجت الاسلام پناهی به عنوان ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال تخریب و تضعیف مسئولان در تریبون نماز جمعه نیستیم/حضور ضعیف مدیران در نماز جمعه

دنبال تخریب و تضعیف مسئولان در تریبون نماز جمعه نیستیم/حضور ضعیف مدیران در نماز جمعه