مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 10:052021-07-25سياسي

75 درصد بیماری کرونا در همدان از نوع دلتاست/ مردم پروتکل ها را رعایت کنند


بازرس ویژه ستاد کرونا در همدان با بیان اینکه 75 درصد بیماری کرونا در همدان از نوع دلتاست که ویروس بسیار خطرناکی به شمار می آید گفت: مردم پروتکل ها را رعایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار مهدی فرجی ظهر امروز در کمیته اطلاع رسانی مدیریت درمان دارند.

بازرس ویژه ستاد کرونا در همدان با بیان اینکه در حال حاضر آرامش و اطمینان خاطر در مراکز درمانی وجود دارد و قطعا کاهش فوتی این نبوده که مشکل خاصی نیست بلکه مشکل هست اما مدیریت می شود افزود: در استان همدان نسبت به مدیریت بیماری کرونا چند اقدام بزرگ نظیر راه اندازی مرکز تنفسی صورت گرفت که بسیار حائز اهمیت بود.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها در همه بحران ها از جمله سیل و زلزله همراهی خوبی داشتند و در کرونا نیز همینطور بود گفت: همدان آخرین استان کشور بود که درگیر بیماری کرونا شد و مدیریت خوبی هم صورت گرفته است.

فرجی با بیان اینکه نمی توان به مسافران با ورود به استان خدمات ارائه نداد و برخورد کرد اما تدبیری اندیشیده شد که از ورودی های شهر اجازه حضور ندهیم افزود: اگر شرایط به نارنجی و زرد برسیم امکان برگشت مسافران و پذیرایی از آنها وجود دارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر فعالیت برخی تالارها و باغ رستوران ها گفت: در این حوزه بر اساس رنگ بندی رفتار می کنیم و پروتکل های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد بیماری کرونا در همدان از نوع دلتاست/ مردم پروتکل ها را رعایت کنند

75 درصد بیماری کرونا در همدان از نوع دلتاست/ مردم پروتکل ها را رعایت کنند