مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 10:052021-07-25اقتصادي

افزایش 2 برابری سهم ایلام از تسهیلات تبصره 16 نهادهای حمایتی


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از افزایش 2 برابری سهم استان از میزان تسهیلات تبصره 16 نهادهای حمایتی خبر داد.

- قنبر موسی نژاد در نشست کارگروه اشتغال استان، اظهار کرد: سال گذشته سهم استان از تسهیلات تبصره 16 حدود 1120 میلیارد ریال بود به طور کامل جذب شد و این رقم امسال به 2300میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: امیدواریم با همراهی بیشتر بانک های عامل بتوانیم در سال حمایت و پشتیبانی از تولید اهتمام ویژه ای برای ایجاد اشتغال افراد مددجو و آسیب پذیر نهادهای حمایتی در استان داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد ایلام تصریح کرد: از ابتدای ابلاغ سهم استان تاکنون 200 میلیارد ریال معادل 9 درصد جذب شده و امیدواریم مانند سال گذشته این اعتبار به صورت کامل تا مدت زمان تعیین شده جذب و منجر به اشتغال شود.

موسی نژاد گفت: افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی جزء اقشار آسیب پذیر و نیازمند نگاه اجتماعی مدیران بانک ها و دستگاه ها برای جذب تسهیلات و ارائه خدمات هستند و تلاش برای جذب تسهیلات اشتغال زایی افراد تحت پوشش می تواند گره گشای مشکلات اقتصادی و معیشتی آنان باشد.

وی گفت: برخی از بانک ها برای پرداخت تسهیلات 500 میلیون ریالی وثیقه ملکی درخواست کرده اند که در این شرایط و با توجه به رقم کم تسهیلات این وثیقه بسیار زیاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری سهم ایلام از تسهیلات تبصره 16 نهادهای حمایتی

افزایش 2 برابری سهم ایلام از تسهیلات تبصره 16 نهادهای حمایتی