مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 10:002021-07-25بين الملل

بیش از نیمی از نظامیان زن انگلیس قربانی تجاوز جنسی اند


علی رغم اینکه بیش از نیمی از نظامیان زن انگلیسی قربانی تجاوز و بدرفتاری های جنسی از سوی نظامیان مرد این کشور بوده اند، بیشتر آنها از عدالت قضایی نیز محروم مانده اند.

- به نقل از میرور، کمیته فرعی زنان در نیروهای مسلح انگلیس با انتشار گزارشی اعلام کرد که بیش از نیمی از زنان نظامی این کشور قربانی آزار و اذیت، زورگویی و تبعیض جنسی بوده اند.

این گزارش حاکی از آن است که 58 درصد از 16 هزار و 500 نظامی زن انگلیسی مشغول به خدمت در نیروهای مسلح این کشور و 64 درصد از نظامیان زن بازنشسته، از قربانیان آزار جنسی بوده اند.

بدترین این آزارها شامل تجاوز و ضرب و شتم بوده است و همه اینها در حالی است که بسیاری از مرتکبین این جرایم موفق به فرار از مجازات شده یا با اقدامات تنبیهی جزیی رو به رو شده اند.

کمیته فرعی زنان در نیروهای مسلح درگزارش فوق به وزارت دفاع این کشور برای مقابله با بدرفتاری با زنان 53 پیشنهاد می دهد و بر این باور است که نقاط ضعف زنان مانع از بالفعل شدن کامل توانایی های بالقوه آنان است و آنها را در معرض خطر آسیب جدی قرار می دهد.

سارا آترتون رییس این کمیته که خود از کهنه سربازان و عضو پارلمان انگلیس است، گفت: بسیار دشوار است که از شنیدن روایت آسیب های جسمی و روحی زنان توسط همکاران مرد آنها منقلب نشوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از نیمی از نظامیان زن انگلیس قربانی تجاوز جنسی اند

بیش از نیمی از نظامیان زن انگلیس قربانی تجاوز جنسی اند