مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 09:552021-07-25دانش

راه اندازی 5 مدرسه عالی مهارتی جدید در دانشکده های مهارت و کارآفرینی کرمان


رییس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان گفت: 5 مدرسه عالی مهارتی جدید در واحدهای دانشگاهی استان در دست تاسیس و راه اندازی است که ان شاءالله با اخذ مجوز تاسیس آنها تا پایان سال راه اندازی خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا منظری توکلی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تاسیس دانشکده های مهارت و کارآفرینی اظهار داشت: تاسیس این دانشکده گامی جدید در جهت مهارت آموزی بسط و توسعه فرهنگ مهارت آموزی به عنوان نیاز اساسی امروز جامعه و از طرفی کاهش دغدغه فارغ التحصیلان و می شوند، بنابراین دانشگاه آزاد اسلامی با تأسیس دانشکده های مهارت و کارآفرینی و گسترش آن بنا دارد، خلاء موجود را برطرف کند.

منظری توکلی تصریح کرد: در استان کرمان این دانشکده ها در  واحد های شهید حاج قاسم سلیمانی( کرمان ) و همچنین واحدهای جیرفت، زرند و بم دایر شده اند و ان شاءالله به زودی شاهد راه اندازی و تاسیس آنها در سایر واحدهای استان نیز خواهیم بود.

وی بیان داشت:  دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان مصمم است اهداف و رویکردهای اصلی تأسیس این دانشکده ها را به صورت عینی و عملی پیاده سازی و اجرا کند تا بتواند نقیصه کمبود نیروی متخصص و کارآفرین را به عنوان نیاز اصلی جامعه جبران کند که در این راستا 5 مدرسه عالی مهارتی جدید در واحدهای دانشگاهی استان در دست تاسیس و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 5 مدرسه عالی مهارتی جدید در دانشکده های مهارت و کارآفرینی کرمان

راه اندازی 5 مدرسه عالی مهارتی جدید در دانشکده های مهارت و کارآفرینی کرمان