مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 09:452021-07-25پزشكي

تخت خالی برای بستری بیماران جدید کرونایی در سوادکوه نداریم


رییس بیمارستان شهدای سوادکوه با بیان اینکه تخت خالی برای بستری بیماران جدید کرونایی نداریم، گفت: در حال حاضر 40 بیمار بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر بهرام عادلانی بعدازظهر یکشبنه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه از ابتدای شیوع کووید 19 تا کنون 14 هزار بیمار به بیمارستان شهدا سوادکوه با شرایط کرونایی مراجعه کردند، افزود: از این تعداد، یک هزار و 400 نفر تاکنون بستری شدند و در حال حاضر نیز 40 بیمار کرونایی در این بیمارستان بستری هستند و تنها در روز گذشته، 200 بیمار کرونایی ویزیت شده است.

رییس بیمارستان شهدای سوادکوه با بیان اینکه در طی تیر ماه سال جاری 53 بستری بیمار کرونا در بیمارستان داشتیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ظرفیت پر شده است و تخت خالی برای بستری جدید نداریم و مقرر شد تا ظرفیت بیمارستان را برای سرویس دهی افزایش دهیم و همچنین افرادی که آزمایش PCR آنها مثبت شده و درگیر ریه ندارند را بستری سرپایی کنیم؛ بدین شکل که روزانه برای دریافت دارو و برخی خدمات به بیمارستان مراجعه کنند و دیگر مراقبت ها در منزل انجام شود تا تخت لازم برای بیمارانی که نیاز مبرم به بستری دارند، فراهم شود.

وی با بیان اینکه کادر درمان از اسفند 98 تاکنون درگیر این بیماری هستند، افزود: تا کنون همه کادر درمان این بیمارستان حداقل یک بار دچار این بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت خالی برای بستری بیماران جدید کرونایی در سوادکوه نداریم

تخت خالی برای بستری بیماران جدید کرونایی در سوادکوه نداریم