مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 09:352021-07-25سياسي

شالیکاران برنج نیازمند اقدامات حمایتی


نماینده مردم رشت و خمام در مجلس گفت: خرید تضمینی برای محصول برنج وجود ندارد و این موضوع نیازمند پیگیری توسط مسئولان استانی است تا شالیکاران برنج همانند محصول گندم از اقدامات حمایتی بهره مند شوند.

- ایسنا/گیلان نماینده مردم رشت و خمام در مجلس گفت: خرید تضمینی برای محصول برنج وجود ندارد و این موضوع نیازمند پیگیری توسط مسئولان استانی است تا شالیکاران برنج همانند محصول گندم از اقدامات حمایتی بهره مند شوند.

محمدرضا احمدی سنگری در جمع خبرنگاران در خصوص مشکلات حوزه کشاورزی اظهار کرد: کشاورزان نقش آفرینان مهم در چرخه اقتصاد کشور هستند که مورد بی مهری های زیادی قرار می گیرند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم حمایت لازم از کشاورزان گفت: متاسفانه خرید تضمینی برای محصول برنج وجود ندارد و این موضوع مهم نیازمند پیگیری توسط مسئولان استانی است تا شالیکاران برنج همانند محصول گندم از اقدامات حمایتی بهره مند گردند.

وی بیان کرد: مجلس درصدد آن است که اقدامات جدی برای جلوگیری از واردات برنج خارجی انجام شود و مسئولان استانی باید توجه ویژه به این موضوع داشته باشند و نسبت به حمایت از این مهم اهتمام بورزند زیرا قیمت فعلی برنج در بازار کفاف زندگی کشاورزان را نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شالیکاران برنج نیازمند اقدامات حمایتی

شالیکاران برنج نیازمند اقدامات حمایتی