مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 09:152021-07-25سياسي

لزوم تسریع در افزایش 2500 مگاواتی تولید برق/ ناترازی صنعت برق حل شود


باید فرایند افزایش 2500 مگاوات به مدار تولید برق کشور تسریع و موانع آن هرچه زودتر برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور منتخب در نشست ویژه بررسی مسائل صنعت برق کشور که صبح امروز (یکشنبه) با حضور وزیر نیرو و جمعی از مدیران و متخصصان صنعت برق برگزار شد، برنامه ریزی فوری برای حل ناترازی در تولید و مصرف برق را خواستار شد.

وی با تاکید بر اینکه تدبیر مناسب برای تعمیر و نگهداری نیروگاه ها باید در دستور کار قرار گیرد افزود: باید فرآیند افزایش 2500 مگاوات به مدار تولید برق کشور تسریع و موانع آن هرچه زودتر برطرف شود.

رییسی در ادامه طراحی الگوی جامع مصرف برای بهینه سازی مصرف در بخش خانگی، صنعتی و کشاورزی، توسعه زمینه های واردات و صادرات بهینه برق توسط دولت و بخش خصوصی را خواستار شد.

وی همچنین بر استفاده از ظرفیت دانشگاهی و نخبگانی کشور برای ارایه راهکارهای نو و دانش بنیان برای حل مسایل صنعت برق کشور تاکید کرد.

رییس جمهور منتخب به مطالبات پیمانکاران از وزارت نیرو اشاره کرد و گفت: باید راهکارهای غیر ریالی پرداخت مطالبات پیمانکاران از جمله راهکارهای تهاتری و اعطای امتیازات به آن ها بررسی و به هرطریق ممکن مطالبات پیمانکاران پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در افزایش 2500 مگاواتی تولید برق/ ناترازی صنعت برق حل شود

لزوم تسریع در افزایش 2500 مگاواتی تولید برق/ ناترازی صنعت برق حل شود