مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 09:102021-07-25بين الملل

مقام سابق اطلاعات نظامی: نتانیاهو در همه چیز مقابل حماس شکست خورد


عاموس یدلین، فرمانده سابق اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در مقاله ای برخورد نخست وزیر سابق این رژیم درباره پرونده های امنیتی مختلفی را که این رژیم در طول 12 سال با آن مواجه بوده است، - عاموس یدلین، فرمانده سابق اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در مقاله ای برخورد نخست وزیر سابق این رژیم درباره پرونده های امنیتی مختلفی را که این رژیم در طول 12 سال با آن مواجه بوده است، مورد بررسی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، عاموس یدلین، فرمانده سابق اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در این مقاله آورده است: یکی از دستاوردهای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق اسراییل نکشاندن اسراییل به جنگ های بزرگ و پر هزینه بود.

در دوره وی سه دور بزرگ از جنگ در 2012 و 2014 و 2021 با حماس رخ داد که وی تلاش می کرد به اندازه کافی در مقابل حماس سپر ایجاد کند اما آنچه اتفاق افتاد این بود که سپر مقاومتی متقابل بود.

نتانیاهو تلاش می کرد ذهنیت جنگ بین جنگ ها به عنوان یک مفهوم ابتکاری به جای گزینه جنگ گسترده قرار بگیرد.

هدف اصلی وی ممانعت از ایجاد زیرساخت نظامی در مرزهای شمالی فلسطین بود اما موفقیت این طرح نسبی بود و وی نتوانست مانع حضور نظامی ایران در سوریه یا پیشرفت در پروژه موشک های هوشمند حزب الله لبنان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام سابق اطلاعات نظامی: نتانیاهو در همه چیز مقابل حماس شکست خورد

مقام سابق اطلاعات نظامی: نتانیاهو در همه چیز مقابل حماس شکست خورد