مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 08:452021-07-25سياسي

17 کارگروه ذیل ستاد بزرگداشت دفاع مقدس استان سمنان ایجاد شد


سرپرست دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان گفت: برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم مرتبط با گرامی داشت دفاع مقدس، 17 کارگروه در سطح استان تشکیل شده است.

- ، قاسم شریفی ظهر یکشنبه در کارگروه جوانان و تشکل های مردم نهاد ستاد بزرگداشت دفاع مقدس استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به تشکیل 17 کارگروه مختلف برای برنامه ریزی در راستای گرامی داشت دفاع مقدس، تاکید کرد: کارگروه هایی ذیل ستاد بزرگداشت دفاع مقدس استان فعالیت دارند که این کارگروه نیز به مطابق انتظارات، در حوزه جوانان و تشکل های مردم نهاد اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نشر ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت، یکی از مواردی است که در دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری می توان به آن پرداخت و امری بسیار حائز اهمیت است، افزود: نگاه ما در کارگروه جوانان و تشکل های مردم نهاد ستاد بزرگداشت دفاع مقدس استان، فارغ از مسئولیت اداری، یک وظیفه اعتقادی است که در برابر این مهم مسئولیم و به آن توجه خواهیم کرد.

تدوین برنامه های جدید و مؤثر سرپرست دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان با بیان اینکه متأسفانه ورود دسته جمعی متولیان امر این مهم در تمامی حوزه ها به دور از اقدامات تخصصی و ویژه، از مباحثی است که باعث بروز نقص در اجرای برنامه ها و کاهش کیفیت اقدامات خواهد شد، ابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 کارگروه ذیل ستاد بزرگداشت دفاع مقدس استان سمنان ایجاد شد

17 کارگروه ذیل ستاد بزرگداشت دفاع مقدس استان سمنان ایجاد شد