مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 08:452021-07-25سياسي

رونمایی از پوستر یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی


با حضور نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از پوستر یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی رونمایی شد.

- ایسنا/همدان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از پوستر یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان، نماینده ولی فقیه در استان همدان در این آیین اظهار کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی یک رویداد وزین و مهم در حوزه فرهنگ است که به همت نهاد کتابخانه های عمومی در سراسر کشور برگزار می شود و مشارکت و استقبال مردم در این حوزه جای بسیار خوشحالی دارد.

حجت الااسلام حبیب الله شعبانی با اشاره به اینکه میزان مشارکت مردم در دوره های گذشته این جشنواره با توجه به آمار کتابخوانی در کشور بسیار چشمگیر بوده است، افزود: امسال به دلیل وجود دو میلاد حضرت ولیعصر(عج) در ابتدا و انتهای سال بخش ویژه جشنواره به امام زمان(عج) اختصاص یافته و این اتفاق بزرگ و مهمی است.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: در این جشنواره کتاب هایی با محتوای مناسب و مرتبط با موضوع رضوی و مهدویت در سنین مختلف در نظر گرفته شده و خوشبختانه فایل الکترونیکی کتاب ها نیز در دسترس همگان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی

رونمایی از پوستر یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی