مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 08:352021-07-25سياسي

نماینده مردم خاش در مجلس: جهاد دانشگاهی الگوی برتر پژوهش فرهنگ و آموزش است


نماینده مردم خاش، میرجاوه، تفتان و بخشها ی کورین و نصرت آباد زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یک مرکز آموزش عالی تخصصی الگویی برتر از پژوهش، - ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده مردم خاش، میرجاوه، تفتان و بخشها ی کورین و نصرت آباد زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یک مرکز آموزش عالی تخصصی الگویی برتر از پژوهش، فناوری، فرهنگ، آموزش، کارآفرینی و مانع زدایی در مسیر دانش های نوین و پیشرفته و اقتصاد دانش بنیان و تجاری سازی است.

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با ایسنا افزود: دستاوردهای جهاد دانشگاهی در عرصه علمی و آموزش عالی و تربیت نخبگان جامعه افتخارآمیز است.

نائب رییس کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: جهاد دانشگاهی از سالهای نخستین انقلاب اسلامی تاکنون به عنوان نهادی انقلابی و جهادی در عرصه های قرآنی و دینی، فرهنگی و علمی و فناوری و صنعتی و دفاعی نقشی بی بدیل ایفا کرده است.

حسین زهی ادامه داد: دستاوردهای مهم و پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف علمی و فناوری نتیجه خودباوری و اعتماد به جوانان و نخبگان دانشگاهی بوده که جهاد دانشگاهی، بسترهای لازم را برای آنان در جامعه فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم خاش در مجلس: جهاد دانشگاهی الگوی برتر پژوهش فرهنگ و آموزش است

نماینده مردم خاش در مجلس: جهاد دانشگاهی الگوی برتر پژوهش فرهنگ و آموزش است