مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 08:352021-07-25سياسي

پلیس راه خودروهای غیربومی را به مبدا عودت دهد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص کنترل مبادی وردی شهرستان های استان، گفت: تنها اعمال جریمه نقدی برای خودروهای غیربومی کارساز نیست و پلیس راه باید خودروهای غیربومی را به مبدا عودت دهد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص کنترل مبادی وردی شهرستان های استان، گفت: تنها اعمال جریمه نقدی برای خودروهای غیربومی کارساز نیست و پلیس راه باید خودروهای غیربومی را به مبدا عودت دهد.

جعفر مردانی سوم مردادماه در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این استان وارد پیک پنجم بیماری کرونا شده است، اظهار کرد: به دلیل کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در استان شاهد افزایش موارد سرپایی و بستری بیماران کرونایی در استان هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: بیش ترین آمار ابتلا به کرونا در دورهمی های خانوادگی و مراسمات عروسی و عزا رخ می دهد، در بحث مدیریت بیماری کرونا تنها وزارت بهداشت و درمان مسئولیت ندارد و تمامی دستگاه های اجرایی نیز برای قطع چرخه شیوع این ویروس مسئول هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس راه خودروهای غیربومی را به مبدا عودت دهد

پلیس راه خودروهای غیربومی را به مبدا عودت دهد