مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 08:352021-07-25سياسي

واکاوی و تبیین سیاست های غربی علیه حجاب در برنامه «چراغ»


هفتمین و هشتمین قسمت فصل سوم برنامه «چراغ» این هفته با موضوع بررسی علل مبارزه با حجاب در جهان از شبکه پنج سیما پخش می شود.

- به نقل از روابط عمومی برنامه، هفتمین و هشتمین قسمت فصل سوم برنامه چراغ یکشنبه و سه شنبه این هفته برابر با 3 و 5 مرداد ساعت 21 از شبکه پنج سیما پخش می شود.

برنامه چراغ این هفته میزبان مریم نقاشان وکیل دادگستری، بانوی نخبه و فعال حقوقی و فاطمه منتظری پژوهشگر، محقق و مترجم تعداد زیادی از مقالات و کتب علمی اسلامی از زبان آلمانی به فارسی، مشاور و مبلغ خانواده و دکترای تکنولوژی آموزش خانواده خواهد بود.

مهمانان این برنامه به واکاوی و تبیین موضوع علت مبارزه سیاست های غربی علیه حجاب با وجود شعار آزادی می پردازند و زوایای مختلف آن را برای مخاطبان بیان می کند.

فصل سوم برنامه که هر هفته یکی از چالش های مسائل مرتبط با عفاف و حجاب را مورد بررسی قرار می دهد، این هفته با حضور کارشناسان برنامه، طی 2 قسمت به بررسی علل مبارزه با حجاب در جهان خواهد پرداخت.

برنامه تلویزیونی چراغ کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج به تهیه کنندگی مصطفی هیودی و اجرای المیرا سماواتی و با سردبیری محمد حسن زمان وزیری است و نعیمه اسلاملو نویسندگی این برنامه را بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی و تبیین سیاست های غربی علیه حجاب در برنامه «چراغ»

واکاوی و تبیین سیاست های غربی علیه حجاب در برنامه «چراغ»