مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 08:202021-07-25پزشكي

بحرانی تر شدن وضعیت فارس در صورت تداوم بی تفاوتی مردم


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ضمن ابراز نگرانی نسبت به تداوم بی تفاوتی و کاهش سطح حساسیت مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، استمرار گسترش بیماری کروناویروس در فارس را یادآور شد و تاکید کرد که این موضوع وضعیت استان را بحران تر خواهد کرد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ضمن ابراز نگرانی نسبت به تداوم بی تفاوتی و کاهش سطح حساسیت مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، استمرار گسترش بیماری کروناویروس در فارس را یادآور شد و تاکید کرد که این موضوع وضعیت استان را بحران تر خواهد کرد.

مهرزاد لطفی یکشنبه 3 مرداد در نشست روزانه ستاد مدیریت بیماری کووید19 دانشگاه علوم پزشکی شیراز، کروناویروس را خطرناکترین بیماری قرن خواند و بر جدی گرفتن این ویروس خطرناک تاکید و ضمن ابراز نگرانی نسبت به وضعیت کرونا در استان فارس اضافه کرد: حساسیت مردم استان نسبت به بیماری کووید19 و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی روز به روز در حال کاهش است و این موضوع وضعیت استان را بحرانی تر می کند.

او با اشاره به اینکه بیمارستان های فارس مملو از بیماران مبتلا به کروناویروس یا افراد مشکوک دارای علائم است، ادامه داد: با توجه به قدرت بالای سرایت پذیری نوع جهش یافته کروناویروس هندی و انتقال گسترده آن در بین افراد جامعه، باید حساسیت ها نسبت به این ویروس کشنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحرانی تر شدن وضعیت فارس در صورت تداوم بی تفاوتی مردم

بحرانی تر شدن وضعیت فارس در صورت تداوم بی تفاوتی مردم