مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 08:152021-07-25سياسي

سخنگوی موقت شورای شهر یزد: اولویت شورا انتخاب شهردار متخصص و بومی است


سخنگوی موقت شورای ششم شهر یزد با اشاره به وظیفه شورای شهر در انتخاب شهردار و مدیریت درست شهر گفت: اولویت شورای ششم، انتخاب شهردار متخصص و بومی برای یزد است.

- عزیزالله سیفی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد با اشاره به نقش شورا های شهر در بهبود مدیریت شهری گفت: از وظایف مهم و اصلی شورای شهر انتخاب شهردار است که هم برای مردم و هم شورا مهم است و تاثیر زیادی در امور شهر و شهرداری دارد.

وی با بیان اینکه شوراهای شهر به عنوان مهمترین عامل اداره هر شهر، می توانند تضمین کننده منافع شهروندان باشند و نقش مهمی در بهبود عملکرد شهری ایفا کنند افزود: با توجه به وظایفی که در این زمینه داریم و قوانینی که وزارت کشور مشخص کرده است اقداماتی را آغاز کردیم تا حضور جدی، فعال و آگاهانه مردم را در مدیریت شهری داشته باشیم.

منتخب شورای ششم شهر یزد با اشاره به ثبت جهانی شهر یزد و رعایت برخی الزامات و قوانین که از سوی وزارت کشور هم ابلاغ شده است ادامه داد: شورای ششم نیز شاخص هایی را برای انتخاب شهردار تعریف کرد از جمله داشتن روحیه انقلابی و کار جهادی، تدین و پایبندی به ارزش های انقلاب، داشتن روحیه مردمی و شناخت لازم نسبت به شهر یزد در حوزه های گوناگون به ویژه میراث فرهنگی که برای شهردار دوره ششم شورا دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی موقت شورای شهر یزد: اولویت شورا انتخاب شهردار متخصص و بومی است

سخنگوی موقت شورای شهر یزد: اولویت شورا انتخاب شهردار متخصص و بومی است