مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 08:102021-07-25اقتصادي

افزایش 40 درصدی تولید بادام زمینی در پارس آباد


فرماندار شهرستان پارس آباد از افزایش 40 درصدی تولید و سطح زیر کشت محصول با ارزش بادام زمینی در اراضی حاصلخیز پارس آباد خبر داد.

- ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان پارس آباد از افزایش 40 درصدی تولید و سطح زیر کشت محصول با ارزش بادام زمینی در اراضی حاصلخیز پارس آباد خبر داد.

ابراهیم امامی در جریان بازدید از مزارع سرسبز پارس آباد اظهار کرد: در این شهرستان و در طول سال بیش از 22 محصول متنوع تولید و روانه بازار می شود که از این جهت خاک حاصلخیز پارس آباد در سطح کشور زبانزد عام و خاص است.

وی تصریح کرد: با افزایش سطح زیر کشت تولید بادام زمینی در این شهرستان پیش بینی می شود بیش از 39 هزار تن محصول بادام زمینی در این شهرستان تولید شود که از لحاظ تولید رتبه اول را در سطح کشور دارد.

فرماندار شهرستان پارس آباد متوسط تولید بادام زمینی را به ازای هر هکتار چهار تن اعلام کرد و گفت: ارقام کیفی و با ارزش بادام زمینی در این شهرستان تولید می شود که علاوه بر تأمین نیاز داخل استان، این محصول به سایر مناطق کشور نیز صادر می شود.

امامی گردش مالی تولید این محصول را 800 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: جمعیت بیشمار کارگری در اراضی برداشت بادام زمینی از مراحل مختلف فعالیت کرده و کسب روزی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی تولید بادام زمینی در پارس آباد

افزایش 40 درصدی تولید بادام زمینی در پارس آباد