مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 08:052021-07-25سياسي

رونمایی از پوستر یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در همدان


پوستر یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز آیین رونمایی از پوستر یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان؛ حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین و رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی؛ سید مرتضی حسنی حلم، رییس بنیاد مهدویت و بنیاد غدیر استان همدان و عاطفه زارعی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

 نماینده ولی فقیه در استان همدان در این آیین اظهار کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی یک رویداد وزین و مهم در حوزه فرهنگ است که به همت نهاد کتابخانه های عمومی در سراسر کشور برگزار می شود و مشارکت و استقبال مردم در این حوزه جای بسیار خوشحالی دارد.

آیت الله حبیب الله شعبانی با اشاره به اینکه میزان مشارکت مردم در دوره های گذشته این جشنواره  با توجه به آمار کتابخوانی در کشور بسیار چشمگیر بوده است افزود: امسال به دلیل وجود دو میلاد حضرت ولیعصر(عج) در ابتدا و انتهای سال بخش ویژه جشنواره به امام زمان(عج) اختصاص یافته و این اتفاق بزرگ و مهمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در همدان

رونمایی از پوستر یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در همدان