مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 08:002021-07-25سياسي

ستادهای نماز جمعه استان یزد جوان سازی شدند/ حرص و ولع مصلی سازی نداریم


مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان یزد با اشاره به فعالیت 28 ستاد نماز جمعه در استان، از جوان سازی این ستادها در حین بهره برداری از تجربیات پرسابقه ها در این حوزه خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان یزد با اشاره به فعالیت 28 ستاد نماز جمعه در استان، از جوان سازی این ستادها در حین بهره برداری از تجربیات پرسابقه ها در این حوزه خبر داد.

حجت الاسلام سید جمال الدین نجم الهدی امروز یکشنبه به مناسبت پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران، عید جمعه را پرفضیلت ترین عید مسلمانان خواند و تصذیح کرد: روز جمعه به عنوان سید الایام نامگذاری شده و به غیر از اعیاد مربوط به ائمه اطهار(ع) و عید بزرگ غدیرخم، سه عید فطر، قربان و جمعه از مهمترین اعیاد مسلمین است که از یان انها جمعه پرفضیلت ترین عید محسوب می شود.

وی در ادامه به اهمیت نماز جمعه اشاره و با نقل روایتی از حضرت امیرالمومنین علی(ع) بیان کرد: حضرت می فرمایند فوت شدن یک نماز جمعه از من برایم سخت تر از فوت شدن 10 نماز عید قربان است یا در روایتی دیگر ذکر می شود که اقدام به شرکت در نماز جمعه موجب عفو گناهان فرد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستادهای نماز جمعه استان یزد جوان سازی شدند/ حرص و ولع مصلی سازی نداریم

ستادهای نماز جمعه استان یزد جوان سازی شدند/ حرص و ولع مصلی سازی نداریم