مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:502021-07-25سياسي

معرفی 58 شهید لرستان در طرح «هرهفته با یک شهید»


مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان با اشاره به اجرای طرح «هرهفته با یک شهید» در استان، گفت: در این طرح که با همکاری بسیج رسانه در حال برگزاری است تاکنون 58 شهید معرفی شده اند.

- ایسنا/لرستان مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان با اشاره به اجرای طرح هرهفته با یک شهید در استان، گفت: در این طرح که با همکاری بسیج رسانه در حال برگزاری است تاکنون 58 شهید معرفی شده اند.

رضا مریدی اصل، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح هرهفته با یک شهید در استان، گفت: در این طرح که با همکاری بسیج رسانه لرستان در حال برگزاری است تاکنون 58 شهید معرفی شده اند.

وی با اشاره به معرفی شهید پرویز چنگایی نژاد در هفته جاری، افزود: در طرح هر هفته با یک شهید که با هدف تبیین فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه بین نسل جوان روزهای شنبه هر هفته اجرا می شود یکی از شهدا از سوی سازمان بسیج رسانه استان معرفی و وصیت نامه شهید نیز بازخوانی می شود.

در بخشی از وصیت نامه شهید پرویز چنگایی نژاد آمده است: پدر و مادرم مرا ببخشید که چند جمله به عنوان وصیت یا سفارش برای شما رقم می زنم زیرا که خود در متن اجتماع بوده و می بینم که مبارزه ای خونین که دنباله رو مبارزات صدر اسلام یعنی یک طرف حق و یکی باطل، یکی نور و یکی ظلمت و فرشته سیرتان در مقابل دیوصفتان قرار گرفته و این نبرد همچنان استمرار و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 58 شهید لرستان در طرح «هرهفته با یک شهید»

معرفی 58 شهید لرستان در طرح «هرهفته با یک شهید»