مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:352021-07-25سياسي

مهمترین اصل شناساندن معروف به جامعه است


رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به آیه 104 سوره آل عمران، تاکید کرد که مهمترین کار در انجام صحیح فریضتین، شناساندن و معرفی معروف ها به جامعه است.

- ایسنا/فارس رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به آیه 104 سوره آل عمران، تاکید کرد که مهمترین کار در انجام صحیح فریضتین، شناساندن و معرفی معروف ها به جامعه است.

آیت الله کاظم صدیقی، در بازدید از ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، با اشاره به روایتی از حضرت امیرالمومنین علی(ع) با این معنی که خدا مشمول رحمت قرار دهد کسی را که اندازه و قدرش را بشناسد و قدم از مرزش فراتر ننهد ، گفت: انسان باید خودش را بشناسد، امکاناتی که خدا به او داده است را ارزیابی کند، بعد با شناسایی نیازها، متناسب با آنها برنامه ریزی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس، امام جمعه موقت تهران با یادآوری اینکه در راه امر به معروف و نهی از منکر، توجه به چند نکته ضرورت دارد، اولین این نکات را اخلاص دانست و گفت: طبق فرمایشات امام باقر(ع) که می فرمایند اِنَّ الاَْمْرَ بِالْمَعْروفِ وَ النَّهْیَ عَنِ الْمُنـکَرِ سَبیلُ الاَْنْبیاءِ وَ مِنْهاجُ الصُّلَحاءِ، فَریضَهٌ عَظیمَهٌ بِها تُقامُ الْفَرائِضُ، وَ تَاْمَنُ الْمَذاهِبُ وَ تَحِلُّ الْمَکاسِب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین اصل شناساندن معروف به جامعه است

مهمترین اصل شناساندن معروف به جامعه است