مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:152021-07-25سياسي

اجرای 315 برنامه محرومیت زدایی در فارس/ فعالیت 3500 گروه جهادی


رییس سازمان بسیج سازندگی استان فارس گفت: 315 برنامه درابلاغ 9 بندی مقام معظم رهبری تدوین شده که در استان فارس اجرایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر راستای تعیین اهداف بسیج سازندگی صادر فرمودند در استان فارس نیز 315 برنامه تعیین شده که این برنامه ها تا 11 مردادماه اجرایی خواهد شد.

او ادامه داد: از جمله این برنامه ها می توان به نشست های گفتمان جهادی، یادواره جهادگران، رزمایش 12 هزار نفری جهادگران و برگزاری 900 اردوی جهادی و واکسیناسیون دام های سبک بر علیه بیماری نوشخواران اشاره کرد.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان فارس تاکید کرد: 30 پروژه عمرانی در 6 شهرستان استان به بهره برداری می رسد و کلنگ ساخت 3 هزار مسکن محرومین نیز بر زمین زده خواهد شد.

وی ادامه داد: پیشتر تنها 49 گروه جهادی در استان در حال فعالیت بودند اما اکنون سه هزار و 500 گروه جهادی در استان اقدام به فعالیت کرده و محرومیت زدایی می کنند.

قزل سفلی اصلی ترین وظیفه گروه های جهادی را محرومیت زدایی عنوان کرد و گفت: کادرسازی و هدایت گروه های جهادی در حال انجام است و در تلاش هستیم تا با احصا مشکلات مناطق محروم نسبت به برطرف کردن مشکلات جامعه اقدام کنیم از این رو همکاری دستگاه های مختلف نیز باید در کنار گروه های جهادی باشد تا شاهد موفقیت در این حوزه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 315 برنامه محرومیت زدایی در فارس/ فعالیت 3500 گروه جهادی

اجرای 315 برنامه محرومیت زدایی در فارس/ فعالیت 3500 گروه جهادی