مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:102021-07-25سياسي

وضعیت امروز خوزستان نتیجه ترک فعل ها در 8 سال گذشته است


وضعیت امروز خوزستان نتیجه ترک فعل مدیران در 8 سال گذشته است که هیچ گاه به خاطر این ترک فعل ها مورد سوال قرار نگرفتند.

- محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: مشکل امروز خوزستان و بحران آبی که در این استان و تعداد دیگری از شهرها و استان ها ایجاد شده نتیجه ترک فعل مدیران در 8 سال گذشته است.

وی افزود: مدیران دولتی امروز این حاشیه امن برایشان ایجاد شده که به کسی پاسخگو نیستند و کسی از آنها به خاطر عملکردشان سؤال و جواب نمی کند.

رییس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: این مدیران می دانند که نه تنها مورد سؤال قرار نمی گیرند بلکه پس از اتمام مسئولیت شان کسی کار آنها را پیگیری نمی کند و به خاطر همین امنیتی که از این بابت برایشان ایجاد شده، توجهی به مشکلات مردم ندارند.

جوکار خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات دیگر ما در کشور این است که پیش بینی ها و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز مشکلات انجام نمی شود و وقتی مشکلی ایجاد می شود و اعتراضی به دنبال آن هست، اقدامات انجام می شود.

وی افزود: یقینا هزینه پیشگیری کمتر از اقدامات پس از وقوع مشکل است و اگر اقدامات و تمهیدات لازم برای بحث خشکسالی پیش بینی می شد و منابع آبی مدیریت می شد امروز ما شاهد بروی این مشکلات نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت امروز خوزستان نتیجه ترک فعل ها در 8 سال گذشته است

وضعیت امروز خوزستان نتیجه ترک فعل ها در 8 سال گذشته است