مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 06:152021-07-25سياسي

حقوق کارکنان شهرداری اصفهان به روز رسانی شد


حقوق کارکنان شهرداری به روز رسانی شده است و امیدواریم این سنت در دوره آینده مدیریت شهری نیز ادامه داشته باشد.

- ، علیرضا نصراصفهانی پیش از ظهر یکشنبه در یکصد و هشتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک اعیاد دهه ولایت با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی فعالیت پنجمین دوره مدیریت شهری اظهار داشت: همواره تاکید ما فعالیت و رسیدگی به امور و اجرای پروژه ها تا روز آخر بوده است که این مهم خوشبختانه با قدرت دنبال شده است.

حجم پروژه های در دست افتتاح اصفهان زیاد است وی با اشاره به اینکه ضروری است با برنامه ریزی درست آغاز عملیات اجرایی پروژه های پیش بینی شده در بودجه 1400 را نیز داشته باشیم، اضافه کرد: همچنین باید توجه داشت که حجم پروژه های در دست افتتاح زیاد است و امیدوارم با مشکل مواجه نشویم و طبق آنچه در مناطق برنامه ریزی شده، کارها پیش برود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین به بروزرسانی حقوق کارگران و کارکنان شهرداری اصفهان اشاره کرد و افزود: هیچ حقوق معوقه ای در شهرداری اصفهان وجود ندارد و امیدواریم شاهد استمرار این سنت در دوره آینده مدیریت شهری نیز باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ضروری است انتقال مسئولیت با رفتارهای حرفه ای و رعایت اخلاق همراه باشد، ادامه داد: این مسائل باید به دور از حاشیه سازی پیش برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق کارکنان شهرداری اصفهان به روز رسانی شد

حقوق کارکنان شهرداری اصفهان به روز رسانی شد