مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 06:052021-07-25دانش

حرکت در مسیر مهارت آموزی و کارآفرینی نیاز ملی است


معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحدنجف آباد حرکت در مسیر توسعه مهارت آموزی و کارآفرینی را نیاز ملی دانست و گفت: بالا بودن نرخ فزاینده بیکاری دانش آموختگان دانشگاهی، - معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحدنجف آباد: حرکت در مسیر مهارت آموزی و کارآفرینی نیاز ملی است ایسنا/اصفهان معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحدنجف آباد حرکت در مسیر توسعه مهارت آموزی و کارآفرینی را نیاز ملی دانست و گفت: بالا بودن نرخ فزاینده بیکاری دانش آموختگان دانشگاهی، بیانگر نداشتن مهارت های مورد نیاز برای ورود به بازار کار در این قشر است.

شهلا روزبهانی در گفت و گو با ایسنا به مناسبت هفته ملی مهارت، اظهار کرد: حرکت در مسیر توسعه مهارت آموزی و کارآفرینی یک نیاز ملی در جهت اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است.

وی، نبود نیروی کار ماهر را یکی از موانع تولید در کشور برشمرد و گفت: بر اساس استانداردهای سازمان ملل و طبق گزارش رسمی این سازمان، نرخ نیروی ماهر در ایران 18 درصد است که این رقم در کشورهای توسعه یافته بیش از 78 درصد است.

معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحدنجف آباد، افزود: این فاصله بین ایران و کشورهای توسعه یافته به خوبی بیانگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت در مسیر مهارت آموزی و کارآفرینی نیاز ملی است

حرکت در مسیر مهارت آموزی و کارآفرینی نیاز ملی است